Achtergrond informatie klant
Stadsjuwelen is, op dit moment, een volledig Rotterdams sieradenmerk. De zilveren sieraden zijn allemaal vernoemd naar iconische wijken, straten en gebouwen in Rotterdam. Denk bijvoorbeeld aan armbanden met namen als Blijdorp, Coolsingel en De Kuip. Het grote idee achter Stadsjuwelen is dat je een sieraad koopt van een stad die je liefhebt en die jou, waar ter wereld je ook bent, terug doet denken aan die ene bijzondere stad. Nooit meer dat “lege gevoel” ver van huis, nooit meer die heimwee. En daarnaast zijn de sieraden prachtig en van hoge kwaliteit.
De uitdaging
Wij hebben de fantastische eer gehad om oprichtster Mandy van ’t Sant vanaf het begin van Stadsjuwelen bij te mogen staan. Zo hebben we onder anderen mee mogen denken over de naam en het logo van het merk. Eigenlijk zijn we in vrijwel elke stap van het merk betrokken geweest, wat voor ons een ultieme ervaring was. De grootste uitdaging was om, naast de prachtige producten aan het grote publiek te tonen, ook het verhaal achter het merk te vertellen. Via social media en zoekmachines moeten bezoekers naar de site worden geleid en worden omgezet in een betalende klant.
De oplossing
Op het moment van schrijven, oktober 2020, hebben we net de nieuwe webshop van Stadsjuwelen live gezet. Een super branded webshop die de producten fantastisch weergeeft, maar ook het prachtige verhaal en de gedachte achter het sieradenmerk vertelt. Om de release van de nieuwe webshop, inclusief een hele lading aan nieuwe sieraden, succesvol te maken zullen we ons de komende tijd richten op onder anderen social media advertenties. Daarnaast lopen er meerdere e-mailmarketing campagnes onder de bestaande klanten om meer verkeer naar de website te krijgen, maar ook om reviews voor de producten te verzamelen.
Toegepaste diensten
Zoekmachine Marketing (SEO & SEA)
E-mailmarketing

0 Comments